lördag 18 augusti 2012

309. TIDIGT

Idag på morgonen smög jag mig iväg ut med min nya Nikke Nikon, Dennis sov gott ! Kl var 05,30 och jag tänkte ta lite bilder på soluppgången över Livadia bukten !
Det märktes att det var TIDIGT, det var bara jag och några katter ute, alldeles tyst och lugnt i hela byn. Tog lite bilder men jag kan inte se dem så väl i lill-datorn så jag har ingen aning om kvaliteten på dom, men ni får hålla till godo !

309. TIDIGT


Resten av dagen har varit bra, slappat på stranden, ätit, haft siesta och mått gott ! Vi har lyckats ordna så vi får hyra en bil på måndag då vi ska utforska resten av ön, eller hela de 2 milen på ön !!!

7 kommentarer:

  1. Sagolikt vackert! :)) Nikke Nikon sköter sig! ;)

    SvaraRadera
  2. Kvaliteten är alldeles utmärkt på min skärm. Vilken underbar morgon och så vackra bilder du fick.

    SvaraRadera
  3. Härligt att följa med till Tilos lite i förväg. Hittade dig via Kalimera (Foppis). Jag längtar som en tok och vad jag förstår så vet du precis hur det känns. Åker till Tilos på söndag 26:e augusti. Snart!!! Följer nu din blogg med stort intresse. Ha det fortsatt underbart.

    /Helen

    SvaraRadera
  4. Glömde det jag först skulle skrivit. Vilka vackra bilder!!

    /Helen

    SvaraRadera
  5. Vackert - nikken och du sköter sig juh! ;-))

    SvaraRadera