fredag 23 mars 2012

165. LUNCH

Det blir visst 2 inlägg idag. Man får verkligen inspiration nu när solen skiner och det är varmt.

Idag har min jobbarkompis Malin varit här och ridit med mig. Vi brukar ta en tur tillsammans varje långledighet. Det var helt underbart i skogen, varmt, vindstilla och vår i luften, Vättern låg alldeles spegelblank och var så vacker. Jag brukar alltid bjuda Malin på LUNCH också när hon kommer och rider. Idag blev det Tandoori-kyckling-sallad, jättegott var det. Efter lunchen gick vi ut i stallet och mockade, det är verkligen avkopplande att mocka och vi spelade lite musik också. Sedan satt vi i solen utanför stallet och njöt ett bra tag. Helt underbart. Hästarna stod jämte oss i hagen och sov, de blev också trötta av turen och solen. En härlig dag !

Klicka på bilderna så blir de större, lämna gärna en kommentar också så blir jag glad !

165. LUNCH



5 kommentarer:

  1. Ser ut som ni har haft en underbar dag och Lunchen ser smarrig ut

    SvaraRadera
  2. Åh det blev ju jätte fina bilder :) O go mat var det också, tusen tack för allt!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig dag ni ser ut att ha haft!! Ett underbart ställe du bor på!! Förutom i vinterstormar har jag förstått;-)
    /Annette

    SvaraRadera
  4. God mat och trevlig sällskap också några vackra djur på det. Bättre än så blir det nästan inte

    SvaraRadera
  5. Det låter som du haft en toppendag, kan förnimma känslan då jag hade häst själv.

    SvaraRadera