måndag 19 mars 2012

278. SNÖBÄR

Ett av alla orden på temalistan är SNÖBÄR ! Jag har letat efter dem överallt utan att hitta några. Funderade på hur jag skulle lösa detta tema då ! Hade tanken att rita dem och sedan ta en bild på teckningen !

Häromdagen var jag ute och gick i trädgården med kameran för att försöka hitta objekt att fota. Då tittar jag in i fönstret på gästsstugan och vad fick jag se där, Jo ! Snöbär !!!!  Där på insidan av fönstret stod några kvistar i en vas med det som jag letat efter så länge. Visserligen konstgjorda men ändå SNÖBÄR ! Tänk att man inte alls vet vad man har för grejer. Jag köpte dem för många år sedan, har ställt undan dem och glömt bort dem !

278. SNÖBÄR

5 kommentarer:

  1. Visst ser de lite konstgjorda ut, men absolut karaktäristiska - det går inte att ta miste. Jag tycker det är en väldigt vacker kvist och skulle gärna vilja att mitt snår i trädgården mer liknade denna än den verklighet som bjuds till sommaren. ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, konstgjorda eller inte så kan vi inte säga annat än att du löste temat :-) Jag letar vidare *suckar*

    SvaraRadera
  3. Ja tänkte väl att du hade fått så fina och gröna blad redan, innan jag såg att du skrev att de var konstgjorda :-)

    SvaraRadera
  4. Fin bild trots konstgjordheten. Och med din historia till blir det ju ännu bättre :)

    SvaraRadera
  5. Superfint fotat, det gör inte det minsta att dom är konstgjorda! :-)

    SvaraRadera