fredag 16 mars 2012

230. PÅ FEL SIDA STAKETET

Häromdagen när jag hade jobbat och kom hem på morgonen så tittade jag ut i hästhagarna, alla hästar stod så lugnt och åt sitt morgonhö som Dennis gett dem innan han åkt. Gick och lade mig och sov, när jag vaknade vid tre tiden så kom Dennis hem. Han undrade varför det var en massa hästspår i trädgården, konstigt eftersom alla hästar gick i sina hagar med stängda grindar. Men så såg jag att jag fått ett sms från Johanna som varit här och gett hästarna lunch. Det stod att när hon kom så gick Mary och Windy runt i trädgården och lufsade. Hon skrev att de måste fått upp grinden på något sätt men det var konstigt att de lyckats hänga upp handtaget på kroken efter sig !!!!!  Hon hade som tur var inte haft några problem att få tag i dem.

Talade om detta för Dennis som utbrast:  Jag  "glömde" nog att stänga grinden i morse  !!!!!!!!!!  Ja ja ! I vilket fall så har de varit PÅ FEL SIDA OM STAKETET !

I rabatten !!!!


På grusgången !!!!!


2 kommentarer:

  1. Haha så lätt hänt. Tur att det inte var några större problem att få in dom igen.

    SvaraRadera
  2. Inte kul med hästar i trädgården men samtidigt tur för det blev ett tema till dig då.

    SvaraRadera