tisdag 6 mars 2012

195. MÖNSTER

Idag när jag skulle åka till Habo och handla så startade inte min bil. Där sprack min planering för dagen ! Hittade inte batteriladdaren heller så jag surade till, gick in och la mig i soffan och tittade på Hem till gården istället ! Blev ganska arg på mig själv som glömt lyset på igår ! Sen ringde jag Dennis som talade om vart han gjort av batteriladdaren, så nu kunde jag ladda batteriet.  När jag stängde motorhuven på bilen så såg jag ett konstigt MÖNSTER på den, det syntes tydligt att det var sandiga avtryck av katt tassar och jag vet vem den skyldige är !!!

195. MÖNSTER


Tjocksmock, den skyldige ! Det är bara han av våra katter som hoppar upp på bilarna.

4 kommentarer:

  1. De mystiska märkena har jag också upptäckt på min motorhuv och jag tror de kommer från grannen.

    SvaraRadera
  2. Det går väl an när det är från ens egen katt, men inte så kul när grannens katt hoppar upp på bilen och dessutom lämnar lite märken från klorna

    SvaraRadera
  3. Inte skoj, men det är kanske varmare och skönare där?

    SvaraRadera
  4. tjocksmocken ser oskyldig ut...och vad då tjocksmock ?? inte alls tjock bara litet fyllig!!

    SvaraRadera