lördag 24 mars 2012

254. RÖRELSE

Idag när jag åkte till stan så tog jag med mig kameran. Svängde upp till Stadsparken för att leta objekt till fotoutmaningen. Det blev en hel del bilder som ni kommer att få se som teman. Vädret var fantastiskt och det var fullt med folk där. Stadsparken är jättefin och som en oas mitt i stora stan. I parken finns en stor damm där det samlats massor av fåglar, mest Änder men några andra sorter också. Jag lyckades få några bilder med Änder i RÖRELSE, här är en av dom.

254. RÖRELSE


14 kommentarer:

  1. Härlig skärpa på anden och vattenytan och så rörelseoskärpa på vingarna - supersnyggt!

    Ha en fortsatt skön helg!

    SvaraRadera
  2. Superläcker bild ju!
    Vad duktig du är med din kamera!!

    SvaraRadera
  3. Såå fin!! Verkar va kul att va fotograf! Men de e klart...man måste nog ha lite feeling för hur de ska göras oxå, och de har du verkligen!
    /Annette

    SvaraRadera
  4. Coolt :) Riktigt läcker bild!

    SvaraRadera
  5. Härlig bild!
    Rörelse så det står härliga till!

    SvaraRadera
  6. Håller helt med Charlotta i hennes kommentar - superläcker.

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig bild!! Lyckat "skott" :)

    SvaraRadera
  8. Vilken bild superläckert vacker!

    SvaraRadera
  9. Jättebra bild man ser verkligen rörelsen.

    SvaraRadera
  10. Så snyggt! Härligt ljus och bra skärpa.

    SvaraRadera