torsdag 9 februari 2012

104. HJÄLPREDA

I stallet har vi en HJÄLPREDA ! Skulle kanske hellre vilja kalla henne för en medhjälpare för det är vad hon är ! Hon är också en 16 årig, söt, snäll och trevlig tjej som gillar hästar, övriga djur, Thåström och Svenska Hollywoodfruar. Louise har till och med träffat Maria Montazami !

Louise kommer ibland och hjälper till med Mary. Hon mockar, pysslar om och rider en tur med mig ibland. Det är guld värt att ha en HJÄLPREDA. Jag hoppas hon trivs i vårt stall och att hon inte tycker att jag kör med henne för det vill jag verkligen inte. Jag fick lov att använda dessa bilder på henne i min blogg. Tack för det ! Så fick jag bild till ett tema till.

104. HJÄLPREDA



3 kommentarer:

  1. jag trivs hur bra som helst! och du kör absolut inte med mej för mycket!

    (ursäktar för att jag har en tendens att se drogad ut på bilder..)

    SvaraRadera
  2. Bra att ha en hjälpreda ! Hon ser duktig och snäll ut !
    Hälsningar Ida

    SvaraRadera
  3. Louise: Du ser inte alls drogad ut utan alldeles väldigt fräsch och fin!

    SvaraRadera