onsdag 8 februari 2012

63. FRÖKAPSEL

Nu har jag verkligen börjat använda mitt nya ljustält. Har ju köpt belysning nu också så nu är det bara att köra på. Knäpper mängder av bilder, testar och testar ! Det är ju jätteroligt. Hoppas ni inte tröttnar på mina ljustält-foton bara. Blir ju lite roligare när man kan gå ute och ta bilder. På sommaren finns ju hur mycket som helst att fota, nu är det bara vitt, brunt och grått. Inga fina blommor eller insekter. Läntar så till våren !

Idag  har jag testat att ta bilder på en vanlig Paprika. Tycker att de är otroligt vackra, särskilt inuti. Hela Paprikan  är som en enda stor FRÖKAPSEL. Det finns mängder av frön i den. Visst är den vacker ?

63. FRÖKAPSEL

6 kommentarer:

  1. Saknar du inomhus objekt? Då har jag flera "frön" och de är vit/svarta och blue roan. Välkommen! Annis

    SvaraRadera
  2. Det blir ju jättefina bilder. Blir sugen på ett litet inköp jag med ;-)

    SvaraRadera
  3. Ja det är en jättefin bild, påminner om gamla undervisningsplancher -jag blir lite nostalgisk

    SvaraRadera
  4. Så snygga bilder!
    Jag blir så nyfiken vilket ljustält och vilka lampor du köpt....tar gärna emot tips då jag funderar litet på det.

    SvaraRadera
  5. Vädligt snygg bild på en riktig frökapsel!

    SvaraRadera
  6. Jag funderar också på att göra en ljuskartong,bra ide´snyggt foto

    SvaraRadera