lördag 4 februari 2012

125. INUTI

Vad jag skulle fota till dagens tema kom jag på när jag såg mina vackra vita Tulpaner på bordet. De hade slagit ut ganska myckat och man kunde se vad som fanns INUTI. Ståndare och Pistiller heter det visst. Jag tycker de är hemskt vackra när de är utslagna, när de nästan börjar tappa sina blad. Dessa vita Tulpaner var alldeles gula INUTI. Jag har lekt lite med bilden, gjort den svart-vit och behållt det gula. Inte så bra skärpa som jag hade önskat i mittenn men hinner inte ta om den, tycker den blev bra ändå.

Nu åka och jobba, det kommer visst att bli en ännu kallare nattt inatt, natten som var hade vi som mest -18 grader.......Huuuuu ! Halt som sjutton var det också, tur att vi har en bra bil. Tack och lov så slutade det i alla fall att snöa på kvällen så vi slapp det i alla fall.

125. INUTI

5 kommentarer:

  1. Underbar bild på en underbar blomma.

    SvaraRadera
  2. WOW! Väldigt fint foto som du dessutom redigerat himla snyggt o effektfullt!

    SvaraRadera
  3. Riktigt riktigt snyggt fotat och redigerat!

    SvaraRadera