onsdag 1 februari 2012

31. CYLINDER

Hittade en gammal CYLINDER och det fanns faktiskt som tema så det blev till att ta en bild på den. Det ska visst vara en CYLINDER till en motorsåg säger Dennis.

Jag har ju inte skaffat några lampor till mitt ljustält ännu, måste ju åka till stan för det och att åka till stan gillar jag inte. I stan är det så mycket folk, köer i affärerna, bilköer och svårt att hitta parkeringar. Dessutom måste man ju betala för att parkera. Då måste man ha mynt som man inte alltid har. Jobbigt ! Lantis som jag är så trivs jag bäst hemma i skogen.
Prövade att ställa ut ljustältet i solskenet istället häromdagen och det funkade ganska bra tycker jag.

31. CYLINDER



8 kommentarer:

  1. Aha, vi har en tekniker i utmaningen ;) Jag tror dig självklart när du berättar att det är en cylinder, men formen är ju det inte...^^

    SvaraRadera
  2. Skönt att se hur olika alla tolkar de olika teman som finns :-) Oftast får jag en liten AHA-upplevelse när jag inser hur snävt jag tänkt själv ;-)
    Fint fotat! Funderar själv på att skaffa ljustält... man kanske ska slå till!

    SvaraRadera
  3. Fin bild. Tur att du hittade en ren cylinder, annars hade det kanske blivit jobbigt =)

    SvaraRadera
  4. hehe, ja det ser onekligen ut som en cylinder till en Husqvarnasåg. Det är ju det här som gör fotoutmaningen så kul. Alla tolkar teman på sina egna sätt o hittar en massa kul vridningar.
    O Lena..man kan faktiskt betala med kort i p-automaterna nu för tiden :)

    Ljustält är lite överskattat tycker jag. Ett gäng LE-lampor från IKEA (99kr/st), ett stort vitt papper, ett hörn att rigga i o lite kreativitet är allt som behövs. Tycker din bild ser riktigt proffsig ut utan tält ;)

    SvaraRadera
  5. LED-lampor ska det ju va...

    SvaraRadera
  6. Vilken snygg bild!

    SvaraRadera
  7. Snygg och proffsig och tänk att en cylinder kan bli läcker!

    SvaraRadera