tisdag 7 februari 2012

295. STÅNDAKTIG

Ja kanske ett något lustigt tema, men det beror på vilken fantasi man har ! Saken på bilden kan man nog också förknippa med nåt annat om man vill !!!

Jag tycker i alla fall att den här är STÅNDAKTIG ! Vacker är den också, en vissen tulipan i all sin fägring. Allt har sin charm som man säger .....

295. STÅNDAKTIG


Ska försöka ta lite temafoton nu när jag är långledig. Ge mig ut med kameran och åka en sväng och leta efter lämpliga objekt. Det värsta är att det är så kallt att  vara ute och fota men nu är det ju lite mildare i alla fall.

Har lite olika projekt på gång under ledigheten, bla ett beställningsjobb som jag ska fixa med. Greja med hästarna ska jag också göra så mycket som möjligt och lite annat smått och gott. Första dagen på ledigheten går mest åt till att städa, handla och ta hand om sånt som man inte hunnit förra veckan. Och så har jag ju min nya IPhone att pyssla med. Har börjat spela WordFeud och det blev man ju snabbt beroende av.

4 kommentarer:

  1. Alltid lika spännande att se dina foton...du är så otroligt skicklig på de du gör!! Ha en goer ledighet!!
    Annette

    SvaraRadera
  2. Vacker och sensuell stämning i bilden. Och bokstavligt tolkat också... ;) Härligt!

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar bild!

    SvaraRadera
  4. vilken bra lösning av ämnet,knivskarp skärpa snyggt!

    SvaraRadera