torsdag 16 februari 2012

61.FRÅN MITT FÖNSTER

Efter att man har jobbat en hel natt och haft fullt upp så är man ganska trött när man kommer hem vid 07,30 på morgonen. Jag brukar sätta mig och äta frukost och kolla lite på datorn innan jag går och lägger mig, det gör att man kan varva ner lite.

Satt så i soffan och åt min macka, tittade ut genom fönstret och såg en otrolig himmel, alldeles gul och orange i soluppgången. Sprang givetvis och hämtade kameran, på med teleobjektivet och ut. Då såg jag något på himmelen, på andra sidan Vättern, närmare bestämt vid Gränna, där steg det upp en hel massa luftballonger. Jättehäftigt.
Tog lite bilder och blev ganska nöjd med resultatet, himmelen är otroligt färgsprakande och bilderna visar nog ganska exakt de rätta färgerna. Visst är det otroligt vackert ?  Vi har ju verkligen en underbar utsikt här hemma, både från sovrummet, TV - rummet och matplatsen kan vi se denna vackra vy !

Tänk vad jag kan få se FRÅN MITT FÖNSTER !

61. FRÅN MITT FÖNSTER !

(klicka på bilderna så blir de större)




14 kommentarer:

  1. Vilken helt underbar bild. Måste varit en härlig vy att se en morgon efter arbetet.

    SvaraRadera
  2. woooooow! va häftigt!
    aldrig funderat på att byta yrke till fotograf ?

    SvaraRadera
  3. Så läckert!
    Och vilken utsikt du har :-)

    SvaraRadera
  4. Vilken tur du har,jättefina kort med mustiga färger.

    SvaraRadera
  5. Så vackert! O jätte snygga bilder!

    SvaraRadera
  6. Vilken fantastisk utsikt du har från ditt fönster!

    SvaraRadera
  7. wow vilka magiska bilder.

    SvaraRadera
  8. Verkligen läckra bilder!

    SvaraRadera
  9. kanonbild och vad häftigt med alla dessa ballonger! tacka nattskiftet för denna bild ;-)

    SvaraRadera
  10. kanonbild och vad häftigt med alla dessa ballonger! tacka nattskiftet för denna bild ;-)

    SvaraRadera