torsdag 2 februari 2012

359. ÄNTLIGEN

ÄNTLIGEN har jag en IPhone ! Har väntat och väntat på att vårt abonnemang skulle gå ut så att jag kunde få en ny telefon. Idag gjorde vi slag i saken och åkte till Telia för att skaffa nytt abonnemang. Vi hade Telenor innan men är inte nöjda med täckningen, här hemma omkring där vi bor är den skitdålig. Jag är så glad över min IPhone, tänk att jag ÄNTLIGEN har skaffat en !

Nu blir det till att spela Wordfeud och allt möjligt. Håller på med inställningar och annat smått o gott. Får väl se om jag kommer att sova inatt eller om jag bara ska hålla på med telefonen.

359. ÄNTLIGEN

6 kommentarer:

  1. Åsa Svensson (Isaksson)2 februari 2012 kl. 21:41

    Visst är det kul med ny teknik ibland. Peter och jag skaffade oss var sin i december och har inte ångrat oss. Vill du spela lite WordFeud så heter jag Adele63. Det är lika roligt varje dag och se dina nya bilder.

    SvaraRadera
  2. Hihi, jag kommer aldrig att hamna i iphoneträsket - men kommer snart att tvingas på en annan smartphone via jobbet. Det kanske är samma sak?

    SvaraRadera
  3. Härligt. Bra tolkning av temat.

    SvaraRadera
  4. Välkommen till den moderna tidsåldern! LIte synd att du valde äpplet men det är ju en smartphone.
    Du har väl köpt skärmskydd och ett skal till? Akta glasskärmarna bara, både fram och bak. ;)

    SvaraRadera