fredag 10 februari 2012

68. FYRBENT

Vem ska väl representera detta tema om inte Eira ! Hon är ju en FYRBENT kär varelse i vår fyrbenta familj.

Idag har min jobbarkompis Malin varit här. Vi har pysslat i stallet, ätit lunch och gått en promenad. På promenaden följde Eira och en annan FYRBENT med oss, det var Tallibanen som sprang efter och jamade högt på oss hela vägen. Normalt så brukar det vara fler fyrbenta med när man går på promenad men jag vet inte var de andra höll hus.  Ibland har jag 4 katter och en hund med mig, det ser så roligt ut för katterna går på rad efter och låter om vartannat.

Eira ställde som vanligt gärna upp som modell och tyckte det var roligt att busa i snön. Hon är så smidig att fota för hon ställer upp på allt och tittar oftast rakt in i kameran.

Klicka på bilderna så blir de större !

68. FYRBENT



6 kommentarer:

  1. Ååå jag skulle vilja ha många fyrbenta vänner boende hos mig. Är uppvuxen med mycket djur på bondgården i norr, men det fungerar ju inte att ha många djur i en stad och när man jobbar heltid.

    Så fina bilder på Eira och Tallibanen!

    SvaraRadera
  2. Haha de var så söta när vi gick, speciellt Tallibanen som hela tiden försökte få oss o vända =)

    SvaraRadera
  3. men va?! Har jag inte varit och besökt dig på så länge??

    skärpning nu för mig - nu lägger jag dig i min bevakningslista! såg såååå många vackra bilder på vägen hit!

    SvaraRadera