lördag 21 januari 2012

206. ORANGE

Hittade en liten ORANGE blomma som passar till temat. Den står i en vas i vårt badrum och nu fick den rycka in och modella. Vårt badrum är riktigt fult och går i orange, brunt, rött, gult, turkost och mintgrönt.

206. ORANGE


Idag har jag tapetserat matplatsen, är inte färdig ännu, ska fortsätta imorgon. Har så jä....la ont i nacken och ryggen efter allt målande och tapetserande så jag måste avbryta. Inte smidigt att tapetsera med mönsterpassning i ett hus som är väldigt snett och vindt. Ett riktigt pyssel är det men roligt, det blir såååå himla snyggt och jag är så nöjd med mitt val av tapeter. Vi får se om det blir färdigt imorgon så jag kan sätta in bilder på resultatet.

8 kommentarer:

  1. Väntar med spänning på resultatet!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar gerbera!! Nästan min favoritblomma, tillsammans med liljekonvalj, tulpan och en massa andra :-))

    Fint fotat!!

    SvaraRadera
  3. Åh vad det orange gör sig fint på din bild! =)

    SvaraRadera
  4. Stilren snygg bild med skönt ljus!

    SvaraRadera
  5. Gerbera är min favorit blomma :)

    SvaraRadera
  6. Snygg gerbera, fint foto. Jag gillar verkligen orange och letar efter lämpligt objekt att fota till temat. Verkar jobbigt med så många färger i badrummet! Vårt var turkos och rött när vi flyttade in. Jag försökte blunda när jag var där.

    SvaraRadera
  7. Hejhej Lena,
    trots smärta i nacke och rygg- hoppas tapetseringen är rolig. Vad är det för tapeter? Skulle vara kul att se lite bilder!

    Behöver du tips, råd och inspiration är Byggla perfekt. Det är ett byggforum som jag jobbar på. Vi har flera som tapetserat och kan ge dig sina tips. (Jag har bland annat hört att stekspade är bäst verktyget för att riva tapeter). Vill du höra mer kan du maila mig på vendela@byggla.se så kan jag erbjuda ett litet tack samt berätta mer om Byggla.
    Lycka till med matplatsen! :)
    Mvh
    Vendela på Byggla

    SvaraRadera