torsdag 12 januari 2012

291. STORM

Ett tema som verkligen passade idag var STORM. Passade på att ta en bild till utmaningen såklart !

291. STORM



På morgonen när jag skulle släppa ut hästarna så stormade det ordentligt, ösregnade gjorde det också. Det var ett konstigt sken ute, ungefär som när det ska bli åska. Hästarna fick äta sin frukost inne i stallet. Häruppe på höjden blåser det alltid mycket mer och om det regnar nere i Fagerhult så snöar det här. Regnet gick över till snö och snart var det alldeles vitt ute, jag såg inte ens ut igenom fönstret.

Hästarna släppte jag ut kl 12 och det gick inte många timmar förrän de ville komma in igen. När jag skulle ta in dem blev det plötsligt minusgrader, de blöta täckena och manarna frös till is. Gissa om de blev nöjda när de fick komma in och få lite hö.

5 kommentarer:

  1. Svar: Det tänkte jag också och tyckte väl fruktsallad var bra. Problemet är tillbehören ;)

    Ännu en snygg bild från dig, du har verkligen fångat stormen. Gillar´t!

    SvaraRadera
  2. Förstår att hästarna var riktigt nöjda över att få komma in i värmen! :-)
    Passande foto till temat!

    SvaraRadera
  3. Oj så väl du fick med regnet! Läckert!

    SvaraRadera
  4. Oj är det snö eller regn som fyller luften? Snyggt fångat!

    SvaraRadera
  5. Tjohejdu! Det var inte det trevligaste vädert! Storm var ordet.

    SvaraRadera