söndag 29 januari 2012

99. GÖMSLE

Idag är det ännu en temalösning som innehåller katter. Det kanske inte är så konstigt att katter ofta hamnar på mina bilder eftersom vi har några stycken.

Köpte mig ett ljustält häromdagen, ett sånt som man kan fotografera föremål i och få en bra bakgrund/omgivning utan skuggor. Ska bara skaffa ett par riktigt bra lampor också sen är min lilla mini-studio komplett.
Skrot-Nisse hittade ett annat användningsområde med den. Undrade vart han tagit vägen och när jag gick förbi ljustältet så  hade han krupit in där och gömt sig, han sov så gott inne i hörnet. Ett riktigt bra GÖMSLE tyckte han nog. Han hade också lyckats håra ner min vita bakgrund med svarta hår, men det går väl att fixa. Efter ett tag vaknade han och började leka med en blomma som låg därinne, då passade jag naturligtvis på att ta lite bilder när han lekte.
OBS ! Ni vet väl att ni kan klicka på bilderna så blir de större och bättre kvalitet.

99. GÖMSLE






8 kommentarer:

  1. Jag njuter i fulla drag av dina bilder på katten och blomman. Suveränt!

    SvaraRadera
  2. Wow, vilken läcker bild på katten och blomman.

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder =) Du är så duktig på o fota!!

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder. Vilken modell du har där :)

    SvaraRadera
  5. Alltid lika spännande att gå in på din blogg och kolla vad du hittat på!! Jättefina bilder!
    Annette

    SvaraRadera
  6. Haha perfekt att han letade sig in i mini studion. Då gäller det att ta vara på det. Fin kisse, och rolig bild när han försöker tugga på plastblomman:D

    SvaraRadera
  7. Han ville väl bli fotad helt enkelt, och vart ska man bäst lägga sig då för att matte ska förstå! Snygga bilder blev det ju också av hans tilltag!

    SvaraRadera
  8. Så vackra bilder! Det oranga lyste upp!

    Ja tänk katter gillar att krypa in i saker och gömma sig...en låda eller väska kanske han gillar...

    SvaraRadera