söndag 22 januari 2012

Eget tema 1. NYTTIG

 I foto utmaningen får man också skapa egna teman. Det är dom som ligger till grund för nästa års utmaning. Idag skapar jag mitt första egna tema. Ni som känner mig och undrar så kan jag bara säga ! Ja ! Jag har faktiskt blivit nyttig. Tro det eller ej ............ Vi får se hur länge det håller denna gången.

Eget tema 1. NYTTIG


På bilden ser ni min nyttiga "morgondrink". En C vitamin smoothie som innehåller jordgubbar, kiwi, apelsin och 1 msk druvsocker. Man ska bli pigg av den sägs det ! Vi får väl se. Den innehåller endast 1 points. Till den äter jag en nyttig smörgås med sallad, mjukost, tomat och kalkonskiva. Sammanlagt innehåller min frukost 5 points. Jag tänkte att jag skulle slippa köpa nya kläder så det får bli så här istället. Vi får väl se om det blir något resultat. Fortsättning följer................

5 kommentarer:

  1. Låter jävligt gott iaf ...
    Fast vart e kaffet??
    Kämpa på :))

    SvaraRadera
  2. Det ser inte så gott ut som det låter, och därmed ser det ju väldigt nyttigt ut. För nyttigt är ofta lika med inte gott...

    SvaraRadera
  3. My good bad get så gott ut.Kram Lottie

    SvaraRadera