onsdag 25 januari 2012

248. RUTIGT

Igår var jag hemma hos min jobbarkompis Malin och fikade. Det var första gången jag var hos henne, de hon bor tillsammans med sin sambo i ett mysigt hus i Furusjö. malin hade bakat äppelmuffins enligt viktväktarrecept och de var jättegoda. Jag hade naturligtvis med mig kameran ifall några teman skulle dyka upp ! Fick se en jättesöt liten sko i hyllan i form av en sparbössa som var rutig. Då passar ju den perfekt till temat RUTIGT ! Fick till några andra teman hemma hos Malin också men de kommer en annan dag !

248. RUTIGT


 
Posted by Picasa

Nu är det dags att börja jobba igen efter långledigheten. Börjar inatt. Men efter Söndag nästa vecka är det långledighet igen, sååå skönt !

14 kommentarer:

  1. Sparbössa? Jag trodde du hade shoppat!! =)

    SvaraRadera
  2. Vilken läcker sparbössa och supersnyggt fotat!!

    SvaraRadera
  3. Känner igen skon;-)
    Snyggt fotat!!

    SvaraRadera
  4. Vilken häftig skoliknande sak. Rikitgt snygg bild!

    SvaraRadera
  5. Ja,den var ju långt ifrån någon "sparGRIS" :-) Cool!

    SvaraRadera
  6. Tur du sa att det var sparbössa, det hade jag aldrig gissat. Va kul den var den rutiga skon!

    SvaraRadera
  7. Jag skulle nog hellre vilja ha den som sparbössa än på foten. Den höga klacken skulle jag inte kunna balansera på. Iögonfallande i alla avseenden. Och snyggt fotat på den glänsande golvet.

    SvaraRadera
  8. WOW så snygg, synd att det är en sparbössa. Hade varit en riktigt läcker sko!

    SvaraRadera
  9. nu jävlar ska jag lyckas, kram Aisi

    SvaraRadera
  10. Hej igen, verkade funka,tack för kaffet, kram igen Aisi

    SvaraRadera
  11. Så snygg!!! Synd att det är en sparbössa =) men den har hedersplats i bokhyllan här hemma så jag kan ju titta på den ofta =D

    SvaraRadera
  12. Cool sko!!!
    Snyggt foto oxå!

    SvaraRadera
  13. Oj! Jag trodde det var dina skor...tänkte att jistarns hur kan hon balansera på dem! ;-))

    SvaraRadera