söndag 8 januari 2012

26. BOKSTÄVER

Idag gjorde jag och Marie en utflykt till Hem & Hobby ! Tog naturligtvis med mig kameran ifall jag skulle få syn på något objekt för ett tema. Och se ! Där i butiken fanns en massa BOKSTÄVER ! Jag har till och med en lista med alla teman i min kameraväska.

26. BOKSTÄVER


Avsikten med resan till Hem & Hobby var att jag skulle köpa nya gardiner till Tv-rummet . Väldigt modigt av Marie att följa med eftersom hon vet hur jag är när jag ska köpa gardiner. Det blev som vanligt, jag började att fylla vagnen med plädar, kuddar och annat som skulle matcha gardinerna men sedan hittade jag inga gardiner som matchade dom grejerna.
 Det blev till att tänka om när det gällde färger och nu valde jag gardinerna först. Då hade jag svårt att hitta kuddar, plädar och annat som matchade gardinerna !!!!  Efter många vändor fram och tillbaka fick jag order av Marie vad jag skulle välja av det jag tittat på. Det var bara att lyda. Gardinerna jag köpte ska ni få se i ett annat tema. Hela 2 timmar tillbringade vi i denna butik !!!  Jag beundrar verkligen Maries tålamod med mig idag ! Får se om hon vill följa med nästa gång jag ska köpa gardiner !

7 kommentarer:

  1. I affärer finns det alla möjliga saker till teman ;-))

    SvaraRadera
  2. Ja, där var det ju en himla massa bokstäver! :-)

    SvaraRadera
  3. Kul att du tittat in hos mig! Vilken tur att det finns tålmodiga väninnor som ställer upp på lite allt möjligt!

    Tänk att man kan kombinera fotandet med shopping, det måste jag oxå prova!

    SvaraRadera
  4. Himla bra att ha kameran med sig överallt :-)

    SvaraRadera
  5. sv: visst är det häftigt med räkor! :-D känns nästan lite lyx.

    Smart att ha en lista med sig i väskan. Blir till att skriva ut!
    Tack för tipset!

    SvaraRadera
  6. du va en plåga,men det va inte första gången vi va i hjo,det kommer bli så fint...kram marie.

    SvaraRadera