fredag 13 januari 2012

284. STALLET

Turligt nog så finns det ett tema som heter STALLET. I går kväll passade  jag på att ta en bild därinne.

284. STALLET 

Windy, Mary och Doris tittar förväntansfullt ut över boxarna, "kan det vara mat på gång"


I andra änden av stallet står våra inhyrningar Benjamin och Fazett, den sistnämnda ville inte vara med på bild ! Benjamin ställde i alla fall upp.


Jag är så nöjd med vårt stall, det är både mysigt och lättarbetat. Jag älskar att vara där och pyssla på kvällarna när hästarna kommit in. Vi tog bort gallren över boxdörrarna för att de ska kunna titta på vad man sysslar med för de är hemskt nyfikna. Alla hästarna är snälla och mycket lugna. De är lätta att hantera och hittar inte på några bus. Det verkar som de trivs i vårt lilla stall.
Det är svårt att fota därinne pga av lysrören men de här bilderna blev ganska bra tycker jag, bara lite överexponerade. Jag lyckades till och med få med lilla Skrot-Nisse och Eira på den ena bilden.

10 kommentarer:

  1. Bilderna blev jättefina. Det ser jättemysigt, fint och välskött ut.
    :)

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentar hos mig!
    Ditt stall ser verkligen gemytligt ut, och roligt med flera bilder så att man får en överblick!

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder från stallet! Bra skärpa och fina färger!

    Jag vet en (min dotter) som gääääärna skulle husera i det där stallet :-)

    SvaraRadera
  4. Det ser verkligen hur mysigt ut som helst, så inbjudande på något vis.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Vilket mysigt stall. Hästarna ser nyfikna ut!

    SvaraRadera
  6. Vilket fint stall du har och dina hästar är så söta.

    SvaraRadera
  7. Jättefina bilder! Bra skärpa och fina färgtoner.

    SvaraRadera
  8. Jättefina bilder tycker jag som är livrädd för hästar. Du har lyckats förmedla en mysig känsla i fotona.

    SvaraRadera
  9. Mysigt det ser ut.Lottie

    SvaraRadera
  10. Rent och snyggt och ordning och reda...väldigt mysigt. Så kul att få se ditt stall!

    SvaraRadera