tisdag 10 januari 2012

346. VINTER

Nu har det ju varit vinter ett par dagar och jag passade på att ta en bild till temat VINTER.

346. VINTER


Bilden tog jag på morgonen igår, det var alldeles stilla ute, vitt och verkligen vintrigt. Mary letar efter de sista höstråna efter frukosten i snön, hon lämnar inte ett strå kvar.

Inatt när jag jobbade snöade det ganska rejält så vi fick ta det hemskt försiktigt på vägarna. Nu ska det ju bli plusgrader igen och nästa storm ska komma på torsdag, Emils syster är det visst ! Längtar såååå till våren !

10 kommentarer:

  1. så himla fint kort!

    SvaraRadera
  2. Vad vackert ni bor!
    Och hästen, kääär :)

    SvaraRadera
  3. Din häst måste ha en av de vackraste utsikter man kan ha...?
    :D

    Mycket snyggt med den svart/vita hästen i vinterhagen.

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig bild! Du kan skatta dig lycklig som kan fotografera mitt på dagen..en annan har bara mörker innan och efter jobb så här års. Får väl ta med mig kameran till jobbet o fotografera på lunchen eller någe. :)

    SvaraRadera
  5. Vilken vacker vinterbild!!

    SvaraRadera
  6. Vad fint hästen passar i det vintirga landskapet!

    SvaraRadera
  7. Vilken vacker häst!! Den gör sig verkligen på den bilden.

    SvaraRadera