lördag 7 januari 2012

189. MYSER

Gick och funderade på vad dagens tema skulle bli när jag såg lilla Skrot-Nisse ligga och mysa hos Husse. Då slog det mig att temat MYSER fanns med på listan. Fram med kameran, klick klick klart !

189, MYSER


Tänk att denna rädda lille kisse har blivit en så kelig och go katt. Hans historia finns att läsa här  http://lenabratt.blogspot.com/2011/08/far-jag-presentera-lilla-stena.html Det verkar som han tror att jag är hans Mamma och det är först på sista tiden som han har börjat gå till Dennis. Nu ska jag bara beställa tid för kastrering också så vi får behålla honom här hemma. Tänk vad han har fått det bra här istället för att bo i en skrothög. Dennis ser ut som han sover på bilden men jag tror bara han MYSER !

5 kommentarer:

  1. Det syns att han myser...ja han till och med ler!

    så underbart han har fått det hos er!

    SvaraRadera
  2. Så gosigt kisen ser ut att ha det. Skönt att han får bo hos er!

    SvaraRadera
  3. Både husse och kisse myser tror jag.
    Provade länken till hans historia, men den fungerade inte. Vi har också tagit hand om en hankatt, så jag tror jag kan förstå hur ni känner. Mina tidigare katter som vuxit upp här var aldrig så "tacksamt" uppmärksamma. Det är väl som med barnen, de tar en för given... ;)

    SvaraRadera
  4. Jösses vad Dennis blir lik vår morfar!!! =)

    SvaraRadera
  5. Han ser ut att stortrivas hos Dennis. Ja, han hade verkligen tur som blev infångad!

    SvaraRadera