måndag 16 januari 2012

82.GARDIN

Det här är gardinen jag köpte på Hem & Hobby, den ska vara i tv-rummet. Jag älskar ju blommiga tyger och den här föll jag direkt för. På bilden ser den mer grön ut än i verkligheten, den är mer åt det beiga hållet.När jag kom hem och höll upp den mot väggen så upptäckte jag att bottenfärgen på gardnen är exakt samma som färgen på väggen. Inte så bra ! Jag tycker ju att gardinen ska bryta lite och inte försvinna in i väggen. Så nu blir det till att måla om väggen också !!! Imorgon ska jag åka och köpa färg, det blir en ljus men inte vit, vi får se vad de har. Ska också försöka hinna med att städa undan allt julpynt, det är väl på tiden nu.

82. GARDIN


Köpte ju också en ny gardin till matplatsen och där funderar jag på nya tapeter också. Vi får se ! Långledigheten kommer inte att räcka till allt jag ska göra men då får jag väl fortsätta en annan gång. Hoppas på mildare och bättre ridväder också så jag kan sätta igång hästarna efter deras vinterlov.

5 kommentarer:

  1. Åhh, vilken vacker gardin. Jag älskar också blommigt :)

    SvaraRadera
  2. Haha det är smidigare att måla om hela rummet än köpa en annan gardin ;-)
    Kommer nog bli superfint!

    SvaraRadera
  3. Haha!
    Så det kan bli - en gardin blir ett helt rum.
    Snygg gardin, jag önskar jag skulle våga ha så storblommigt.

    SvaraRadera
  4. det kommer bli så fint...jag tro vi få ta en hjo runda snart igen..

    SvaraRadera