lördag 14 januari 2012

243. ROST

Det är mycket som göms under snö ! Särskilt hemma hos oss där man kan hitta både det ena och det andra som kaktusar, strykjärn och annat smått och gott ! Det rostiga strykjärnet som står på det gamla rostiga bordet har Dennis hittat på jobbet, han har tagit hem flera sådana. Så är det att ha en gubbe som jobbar på en skrot. Han kommer hem med allt möjligt, både bra och dåliga saker.Tur att jag gillar rostiga saker !
 Egentligen ska det ju inte stå ute men det ha blivit kvar där, bordet brukar jag ställa blommor på under sommaren. Vet inte riktigt var jag ska göra av det men kanske kan jag ordna en utställning med gamla rotiga strykjärn. Kommer ni då ?

243. ROSTIG

3 kommentarer:

  1. Rost är så snyggt!
    Fint med snön på :-)

    SvaraRadera
  2. Jag kommer :)
    Älskar gamla rostiga saker. Och strykjärn som inte går att använda är de bästa strykjärnen.

    SvaraRadera
  3. Rost är så snyggt! Det där strykjärnet är riktigt gammalt för det verkar vara ett sådant som man hade kol i för att få det varmt.

    SvaraRadera