måndag 23 januari 2012

307. TAPET

Då var det färdigtapetserat på matplatsen ! Många svordomar och gnissel, inte lätt när allt är snett och vindt. Men det gick bra i alla fall och jag tycker det blev jättefint.

307. TAPET


Nu ska bara allt upp på väggarna igen, den breda listen målas grå och gardinerna sättas upp. Jag har köpt vita hissgardiner.  Så det blir lite pyssel imorgon också. Jag är såååå nöjd med tapeten !



Det värsta med mig när jag håller på med sånt här det är att jag får mersmak. Så nu planerar jag nästa projekt, att måla sovrummet olivgrönt. Grönt är skönt säger de ju och forskning har visat att grönt har en lugnande inverkan på människor. Men det får bli till nästa gång jag är långledig !


6 kommentarer:

  1. Wow, vad snyggt.
    Du får gärna komma hem till mig och fortsätta .)

    SvaraRadera
  2. *fniss* Vi har den tapeten i sovrummet som fond och jag minns när sambon tapetserade! Vad han svor! :-D

    Snyggt blev det (jag vet iofs inte hur det såg ut innan) i alla fall! :-)

    SvaraRadera
  3. Superfint, ser riktigt hemtrevligt ut.

    SvaraRadera
  4. Fin fint blev det! Lite lagom lantligt. :)

    SvaraRadera
  5. Gud så bra det blev! O du e ju så duktig med =)

    SvaraRadera