onsdag 11 januari 2012

60. FROSTIG

Ett frostigt fönster på vårt lilla uthus. Frost är vackert när man tittar närmare på det, ser ut som små stjärnor. Jag har lagt lite extra effekt på bilden, tyckte den såg lite tråkig ut och ville liva upp den lite.

60. FROSTIG


Inatt jobbade jag och det var hemskt frostigt på vägarna, rena rama isgatan på vissa ställen.  När jag skulle släppa ut hästarna på morgonen så gick det knappt att gå. Nu är det slask istället. Nu är jag ledig i ett par dagar sedan blir det jobbarhelg.

4 kommentarer:

  1. *fniss*
    Samma idé som jag, jag tog bilden idag, men tänkte lägga ut den i morgon....:-)

    Din blev jättefin! Visst är det vackert!

    SvaraRadera
  2. Åh vad vacker frost bild!

    sv: bron på bilden är gamla stenbron i Karlstad! Otroligt vacker på kvällen.

    SvaraRadera
  3. Så snyggt frosten har lagt sig på! :-) Och snyggt fotat!

    SvaraRadera
  4. Tänk att frosten ger så fina mönster! Vackert foto!

    SvaraRadera