tisdag 3 januari 2012

75.FÖNSTERSMYG - (365+1 Foton 2012. 1 av 365+1)

Jag  har anmält mig till en foto utmaning som heter 365+1 foton 2012. Utmaningen innebär att man får en lista med 365 + 1 (skottår) olika teman. Man ska lägga ut en bild för varje tema i sin blogg, bilden måste vara tagen 2012. Jag tänkte försöka lägga ut en varje dag (tänkte). Lite roligt med en sådan utmaning tycker jag, det gör ju att man använder sina bilder och får en kick att fota en viss sak. Här kan ni se vilka  teman det är.

Tänker börja med en av de första bilderna jag tagit i år, tog den på nyårsafton strax efter tolvslaget. Det är min systers man Affe som smyger utanför fönstret och försöker skrämma oss andra men vi blev inte särskilt rädda !

TEMAT ÄR: FÖNSTERSMYG

5 kommentarer:

  1. Välkommen till sällskapet! :)

    Fy vilken ful gubbe! Du släppte väl inte in honom?!!?! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, måste berätta för dig.
    När jag skulle somna igår så kikade jag igenom 365-mailen och såg ditt mail, lite svårt att svara från mobilen bara.
    Hamnade på din blogg och såg detta roliga tema, sedan mitt i natten vaknar jag av värsta mardrömmen (står att läsa om i bloggen) och det var precis detta ansiktsuttryck min granne hade som for igenom dörren. Jag förstår inte hur man kan få ihop allt. :)
    Gillar dock din tematolkning även om den gav mig mardrömmar. Hälsa Affe från mig! *S*
    /Tokmia (365+1 foton 2012)

    SvaraRadera
  3. Det är roligt med spontana bilder, och denna blev ju verkligen lyckad :)

    SvaraRadera
  4. Haha! Rolig bild och smart lösning.

    SvaraRadera
  5. :D
    Jisses vilken bra tolkning!
    Häftig bild blev det också.

    SvaraRadera