tisdag 17 januari 2012

54. FJÄDRIG

Dagens tema är FJÄDRIG. Min dammvippa är väldigt fjädrig, den är gjord av äkta strutsfjädrar. Perfekt att damma med, inte för att jag gör det så ofta men den kommer till användning ibland i alla fall. Städning hör väl inte till de roligaste sysslorna men ibland så......  Det blir ju ganska skitigt med alla katter och hunden som drar in en massa, och så Dennis förstås ! Just nu så behöver här verkligen städas men det känns inte som att det är någon ide eftersom jag ska måla imorgon, då blir det brötigt. Dennis säger att det finns ingen som kan bröta ner som jag när jag har ett projekt på gång... Så städa får jag göra en annan dag.

54. FJÄDRIG

8 kommentarer:

  1. Bröta på du! Vad e det du ska måla om nu då? :)

    SvaraRadera
  2. Härlig makrobild. Mjuka varma nyanser.

    SvaraRadera
  3. Snygg bild! Tjusigt fotat :-) Gillar!

    SvaraRadera
  4. Härliga färger, skönt kort skärpedjup! Gillar!

    SvaraRadera
  5. sv: det känns som att jag knappt har börjat. Bara valt att inte äta godis, dricka läsk och äta nyttigare. Har inte riktigt än kommit igång med träningen mer än promenader.
    Så tummarna håller jag för oss båda! Lycka till!

    SvaraRadera
  6. Den ser väldigt mjuk och skön ut :P

    SvaraRadera
  7. Precis en sådan har jag också...fått den av goda vänner
    ;-)

    SvaraRadera